Subvencions per la Prevenció d’Incendis Forestals, durant l’any 2006.

Código de ayuda:

S55691/05

Norma:

Sessió del dia 27 d’octubre de 2005.

Plazo de Solicitud:

Sin determinar.

Finalidad u objetivo de la ayuda:

L’objecte d’aquestes Bases és definir el conjunt de condicions i el procediment a seguir per a la sol·licitud, la concessió, la justificació i el cobrament de les subvencions, per a despeses destinades a l’execució dels plans municipals de prevenció d’incendis forestals, d’acord amb el que estableix l’Ordenança General de Subvencions de la Diputació de Barcelona vigent, així com la Llei General de Subvencions 38/2003, de 17 de novembre (LGS).

Categorías Subvención

  • Medio Ambiente y Energía

Localización del organismo gestor

Cataluña

Convoca:

Diputación Provincial de Barcelona (Cataluña)

¿Cuánto dinero puedes obtener con esta ayuda?

L’import individualitzat de la subvenció no podrà excedir els percentatges següents, sobre la despesa total de la inversió:

- El 90% per a municipis de menys de 1000 habitants o que tinguin una superfície forestal que ocupi més del 60% de la superfície del municipi.
- El 80% per a municipis de més de 1000 habitants i que tinguin una superfície forestal que ocupi menys del 60% de la superfície del municipi.

Beneficiarios. ¿Quién puede solicitar esta ayuda?

  • Asociaciones
  • Entidades sin ánimo de lucro, Ong´s
  • Fundaciones

Detalle beneficiarios:

Poden sol·licitar subvencions per a les finalitats esmentades a l’art. 1 d’aquestes Bases, les Agrupacions de Defensa Forestal, (en endavant ADF) legalitzades i altres Associacions sense afany de lucre que tinguin entre els seus objectius la Defensa contra els Incendis Forestals.

¿Qué gastos o inversiones que realices te pueden subvencionar?

Són subvencionables les accions següents:

a) Execució de les obres, intervencions i adquisicions previstes en els Plans Municipals de Prevenció d’Incendis Forestals.

No són subvencionables i, per tant, no poden constar en els pressupostos que es presentin:

a) Les despeses realitzades abans del dia 1 de gener de 2006.
b) Les despeses del personal que participi en l’extinció de l’incendi forestal, ni tampoc les generades per altres conceptes en la mateixa extinció.
c) Les despeses que resultin de satisfer les primes d’assegurances del personal i dels béns immobles.
d) L’adquisició de terrenys o drets necessaris per dur a terme els plans o programes de prevenció d’incendis forestals.
e) Les obres i treballs no inclosos al Pla de Prevenció d’Incendis.

Documentos asociados

Boletín: 26/11/2005
BO Provincia de Barcelona- Nº 283
Documento: Bases Reguladoras 2006 Descargar Documento