Ajuts escolars curs 2005-06.
Código de ayuda:
S30382/05Norma:
Sessió 9/2005, de 10 de maig.Plazo de Solicitud:
Ayudas de transporte y material escolar, hasta 30/6 y 5/10 respectivamente. Campamentos: 15 días tras el inicio.Finalidad u objetivo de la ayuda:
Aprovar les bases que regiran la concessió dels següents ajuts escolars a la comarca del Baix Penedès, per al curs 2005-2006:- Ajuts de caràcter individual de desplaçament de l'alumnat d'educació obligatòria a la Comarca del Baix Penedès (AID).
- Ajuts de caràcter individual per a la utilització del menjador escolar (AIM).
- Ensenyament d'adults.
- Música als ensenyaments primari i secundari obligatoris.
- Escoles municipals de música.
- Plàstica als ensenyaments primari i secundari obligatoris.
- Escoles municipals d'arts plàstiques.
- Ajuts econòmics de caràcter individual per a assistència a colònies, per a assistència a llars d'infants i per a l'adquisició de llibres.
Categorías Subvención
Educación y Ciencia
Localización del organismo gestor

Convoca:
Consell Comarcal Baix Penedès (Cataluña)Beneficiarios. ¿Quién puede solicitar esta ayuda?
- Particulares / Personas físicas
Detalle beneficiarios:
1. Els alumnes que, d'acord amb el Mapa Escolar aprovat, assisteixin a centres d'educació secundària obligatòria (ESO) i d'educació especial (EE) de la comarca, públics o concertats, situats en un municipi diferent al de la seva residència, com a modalitat de transport escolar al qual d'acord amb la normativa del Departament hi tenen dret.2. Els alumnes que assisteixin a un col·legi públic o privat concertat on cursin EI (educació infantil), EP (educació primària), ESO (educació secundària obligatòria), o EE (educació especial) a la comarca del Baix Penedès, en les quantitats consignades en el pressupost ordinari i d'acord amb el conveni signat amb la Generalitat de Catalunya.
Documentos asociados
Boletín:
02/06/2005
BO Provincia de Tarragona- Nº 126
Documento: Bases y Convocatoria 2005-2006 Descargar Documento
BO Provincia de Tarragona- Nº 126
Documento: Bases y Convocatoria 2005-2006 Descargar Documento